2011-06-27
20:05:53

Kyrkerud, dag 1

Lika bra att börja blogga med en gång när Clara åkt c:

Igår kväll ville jag vara fräshis och så inför idag så jag målade naglarna röda och fina och sen gick jag och lade mig, snöt mig lite extra (bra information ni vet;D ) så jag lade mig med lock för öronen :(
Vaknade idag nästan av mig själv och så. Gick upp och tog på mig skjorta instopöpad i höga byxor och mina röda converse till det. Kände verkligen för att matcha allt typ ^_^
Sen vid 8 tiden kom Clara och vi satt och laddade typ x)
Sen åt vi frukost och jadrajadrajadra...
När vi kom dit satte vi oss vid ett bord för oss själva och det kom fler lite unga människor, en tjej från min skola t.ex och en som ska börja till hösten :D
Sen började kurserna och vi jobbade till 12 ung innan vi åt lunch. Sen höll vi på till kl 15:45
Jag har dock inga bilder att visa för alla skulle tydligen hängas upp :o
Men idag har jag köpt lite material och ska troligtvis köpas en aning till imorrn. Behöver ju till kursen så ni har inget att säga att jag bara köper onödiga saker nu :p MOWHAHHA ;)
Köpte iaf; skissblock i A3, kolpenna, en tunnare pensel och en slags penna som jag verkligen inte kommer ihåg vad den heter. Den är iaf asbra... och iget mer tror jag. Jo en akvarellsvamp också som man duttar med :) 
Imorgon ska jag nog köpa; akvarellsett (-massa färger och ställe att ha dem i-), kanske någon mer pensel och så. Och jusst det, flytande tusch tror jag att jag skulle ha :) Får se först hur jag tycker det är att jobba med det innan jag köper något :)

Men nu får ni ha det så underbart och ha en bra kväll. Är det något så finns jag bara en kommentar bort ;)
Postat av: clara

Menar du möjligen kol- och grafikpennorna du köpte?? ;)

2011-06-27 | 20:18:42
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: