2011-06-18
21:18:12

Lalala..:)

Nu sitter Tiger bredvid mig i soffan och är sådär äckligt söt som bara han kan vara :) Haha.. hans mage är cutie ;)<33
Men ja.. imorgon och resten av veckan ska jag fokusera på att göra klart korten till festen.
Det är bara 9 dagar kvar tills min målarkurs börjar nu!! Jag är verkligen supertaggad.
Jag är sån där.. vad heter det.., HICKA!! Så heter det!
Jusst nu sitter jag och dricker mjölk med ett par droppar kaffe!<3 Det är supergott<3333
Men ja.. idag åkte Ullis och Jojjo hem :(
Vi gick upp vid halv åtta och gick och badade ;) Sen nu på kvällen så gick jag och mami ner och badade. Hihi<3
Vi har även grillat spett idag. Men ja.. Nu får ni alla ha det så underbart.
Jag lovar inget om bra uppdatering för hur kul är det att vara inne länge på datorn när det är sommar!?!? Regn, blåst, sol, eller moln så finns det bättre pch roligare saker att göra än att va inne på datorn.
Det jag försöker säga är att bloggen kommer läggas lite åt sidan fasst tro nu inte att jag övergiver er, ALDRIG!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: