2011-06-05
23:43:33

Min kära Twilighttröja!<33

Åhh.. jag är helt galen i den! Även om jag inte är lika besatt av Twilight längre så äöslar jag fortfarande t-shirten. Robert Pattinson ser typ assur ut, men det är tufft^^
Jag ligger i den i min sänk nu och jag längtar tills imorgon på morgonen för då ska jag dricka te x) haha..

Men herregud vad jag skvatt!!! Tiger var tydligen inne i mitt rum och nyss hoppade han upp i min säng så jag typ hoppade till!! Aww, min kisse vill ha lite sällskap. Söta sak säger jag bara!! Imorgon drar vi till Clara igen!<3
Och jag och Clara ska kanske få gå på kyrkeruds konstskola i sommar!! I realy hope so!<3

Snart kommer mina kära goingar Jojo och Ullis hit också!<33 Jag läääääängtar efter dem! :D
NOO! Imorgon är det måndag (och vi är lediga) men efter måndag är det ju tisdag och det innebär skola.., men det ska bli en aning kul att träffa alla efter att jag inte vart i skolan sen den 26 maj så :p
hihi<33
jag och mamma.. det blåste asmkt så mitt hår ser helt mosat ut.. typ^^

Imorgon på förmiddagen så ska jag och mamma till Badbarna eller Älgtongen och bada och sola och så! :D<33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: