2011-06-21
15:18:47

sjuk... eller inte?

Asså jag vet verkligen inte!! Imorse vaknade jag med att jag hade skitont i halsen så jag vågade inte prata men jag gjorde det ändå men kände mig bara dum som snackade med hes röst till mig själv liksom!^^
Men jag gick iaf ner och där satt Ola, som är sjuk, och såg på tv så jag bryggde te och så kollade vi på The vallentins dag..., hehe.., vi är allt goa syskon! :p
Men sen kollade vi på drömkåken :D Jag älskar sånna där gamla filmer .. eller ibland iaf.
Men sen gick jag iaf upp till mitt rum och här sitter jag nu och vet inte vad jag tycker riktigt. Jag känner mig så ofräsh.. ehhe.. sitter ju i nattlinne och så men ^^
Jaya.. nästa vecka (om 6 dagar) så börjar jag på kyrkerud iaf :D

Jo jag lovade ju er att jag skulle göra en bild som jag skulle lägga upp på bloggen men ni fattar verkligen inte hur lite jag kände för att måla igår. Jag hade ingen fantasi och när jag skulle börja så blev ögonen två fula klot och näsan blev typ .. ja ^^
Men jag lovar, det kommer. Jag hittade en bild som jag gillade på Rihanna som jag tror att jag ska måla av men jag får se.
Vad tycker ni?:)


Bild 1 eller 2, vad tycker ni?
Postat av: Caroline

1:an! :D <3

2011-06-21 | 16:40:08
URL: http://slowking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: