2011-06-12
12:54:04

Tack för de fina kommentarerna! :)

Efter att jag lade upp bilden på det jag målat igår så fick jag faktiskt några extremt fina kommentarer och ni ska veta hur mkt 1 kommentar betyder för mig och som Clara skrev så blev jag inte riktigt nöjd med håret för bilden som jag fick insperation av så har inte allt hår med på så håret blev som det blev och så men det ser faktiskt mkt bättre ut i verkligheten och sen så kan jag försöka måla av Kenza men jag ska också försöka måla av Rihanna någon gång :)
Tack iaf
Jag och mamma ska sticka och bada ganska snart så jag är inte så säker på om jag kan måla något mer idag eller så.. måla av iaf.. :p

Igår målade jag även av bloggerskan Ellinor (som har bloggen http://www.lardigteckna.blogg.se/) i en ganska snabb skiss.. typ^^ Men när jag skulle ta kort så hade kameran fått slut på batteri!-.-
Hehe..
Postat av: Cecilia

Kan inte du måla av Veronica Maggio eller något?

Eller snäääälla, Justin Bieber! :)

2011-06-12 | 13:02:36
Postat av: Moa Sandberg

lust att måla av mig ? :)

2011-06-12 | 15:58:21
URL: http://ttwip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: