2011-06-05
23:19:35

The Ark! <3

Nu lyssnar jag på The Ark - Calleth you, cameth I, som är asfin!! Jag kan verkligen inte fatta att de har lagt ner bandet. Jag har liksom gillat dem sen de var med i melodifestivalen 2007!!! De har varit mina idoler, och är, och får mig alltid att må bättre och ta nya tag när jag mår dåligt!
Att gämföra hur jag kände när The Ark skulle splittras är ungefär att gämföra hur det skulle kännas om det största Justin Bieber fanet i världen skulle råkade skuta Justin Bieber i huvudet eller nått.. Aa.., hemskt att gämföra med men det kändes seriöst som om något i mig gick isönder. Även om jag inte alltid har tänkt på det så betyder The Ark extremt mkt för mig och är faktiskt en grund till vem jag är idag!
Det jag gämförde med, är någon som Clara tidigare har gämförst med.. fast lite mildare uttalning av allt..

Postat av: Nilla

De är ute på sin avskedsturné nu, så det finns fortfarande möjlighet att se dem. Sen är det slut.

Ett oerhört bra band.

2011-06-06 | 12:59:00
URL: http://alliwantistheark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: