2011-06-02
17:10:00

Tidsinställt 7

Jo men julafton är väl underbart?! Jag bara älskar det. Det gör så att familjen liksom blir mer tillsammans. Man är väll aldrig så mkt tillsammans som under juldagarna. Dagarna innan jul är heller inte så jobbiga. När man shoppar julklappar. Jag själv brukar göra det med Clara och då brukar vi alltid köpa något åt varandra också.
Jag minns när vi var 8, 9 år och jag nyss hade varit i Spanien för första gången och jag köpte ett dagbokspaket till henne med pärlor, penna, dagbok osv för 211 spän tror jag det var och mamma fick ett ljus för typ 15 kr^^ Haha.. jag minns hur mycket jag hade sparat de pengarna. Och jag hade cyklat runt som en galning när jag sålde jultidningar och ja.. Men minen på Clara när hon fick paketet är obetalbart! Hon såg så chockad och .. överlycklig ut, även fasst vi igentligen kanske visste vad vi skulle få av varandra! <3
Men jul, jul är årets största och roligaste dag tycker jag. Det slår allt!
Postat av: clara

Aw<33

Men kunde du inte skriva om ngt sommarminne ist? :) Julen känns lite avlägsen nu :o

2011-06-02 | 21:50:34
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: