2011-03-03
20:07:45

Everything - Lifehouse


sitter och lyssnar på , just nu, Världens skönaste låt!!
Verkligen största tipset nu!
http://www.youtube.com/watch?v=fjDojEOiMcE 

Kom även hem från Lima idag:)<3 Det var skönt att slippa tänka på allt utan bara kunna få vara själv och ha det gött!
Efter andakterna var deffenetivt bäst enligt mig! Allt var så skönt!
man lyssnade även på låten som är mitt tips<3

- jag vill också säga förlåt för min äckligt dåliga uppdatering innan jag glömmer det!

Imorgon.. eller när jag hittar min övertagar, laddare skit till datorn .. hehe lol, kommer inte ihåg vad det heter xD
Så kan jag anyway ladda in lite ego ( o.O) bilder i datan ..<3
Men jag ger er tills dess gamla..hemska bilder :D WIIHOO ;D

Imorgon blir det sååå roligt för jag och mor min åker till Karlstad där det säkerligen blir shopping och KANSKE bio och sånt skojj :D<3
Jag MÅSTE verkligen skaffa nya jeans för herre gud.. har bara 2 eftersom resten blivit för stora 8är extremt stolt faktist!!) eller så har de slitits upp :o hehe
Men iaf.. skulle verkligen behöva nya mjukisar också eftersom jag råkade göra dubbelt mått eller nått när jag skulle sy dem xD hhahahah..
Skriver mkt idag för har mkt att skriva..fast igentligen ingenting xD
 höhhö...
Men tar förhoppningsvis med mig kameran imorrn t Karlsatd så jag kan ta kort på "stuff" ;D Misstolkar*
Men lalalla..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: