2011-03-10
21:32:50

Finally;D

Haha..asså jag hade ju glömt bort att jag och Olivia skulle va ledare för nying men sen ringde Olivia - min lilla räddare - och sa det.. haha.. vilket gjorde att jag inte hann vara med och flytta massa möbler ^^ Stackars mig :p<3
Men iaf..vi fikade på mormors nya ställe sen och så<3 Hon är fööör söt den lilla saken ;)
Jag och Olivia var TVUNGNA att gå till ica för att köpa juliatidningar så vi kunde få trading cards men det fanns bara 1 kvar men Olivia var såå gullig så jag fick köpa den så vi skynda oss till coop där det bara fanns 3 kvar :o Hehhe..<3
Men iaf.. aa, jag är GLAD att jag hann köpa :D Men imorrn måste jag lämna tbx eyelinern som jag ångrade att jag köpte :o<3
Hehe..
Men nu kollar jag på olika bloggar..:)
Olivia har nu skaffat blogg igen :) Tryck på hennes namn så kommer du till bloggen (:D)
Aja.. puss :* <3
hahahahha..jag ser ut som en..mus på bilden xD
Postat av: Olivia

Jaaa, jag her kvar dpm minnerna Lisa, ifrån nying..

jag minns en gång båda vi sa till alla att vi sög (hehe sög) på tummen..

och alla bara;

-okej.....

och så satt vi i soffan och sög på tummen och var jätte stolta! hahah, det var tider det.

2011-03-11 | 06:54:28
URL: http://thekeeperofstyle.blogg.se/
Postat av: Olivia

Ascool och fin blogg föresten! :) <3<3<3<3<3

2011-03-11 | 06:55:15
URL: http://thekeeperofstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: