2011-03-27
21:59:31

GLAAAAAAAAD!!!! :D

Okej..nu är jag sjukt otrlogt äckligt bajs GLAD!!
Den 27 maj till den 3 juni så är jag i Cypern :D
ÄNTLIGEN kan jag skriva det på bloggen..har inte kunnat gjort det .. på en hel dag^^ Hahah..
Nej men asså isåfall nån skulle se det, säga till sina föräldrar och möta pappa av nån anledning på ica eller nått eftersom det var hans födelsedags present.. Men vi kommer va borta under hans speciella 50 års dag :D
Anledningen till att han fick veta det nu var att vi behöver fixa nya pass jag och mina bröder :)

Men iaf.. jag ska till CYPERN!! Samma hotell som mamma och pappa var på för 11 år sen!! :)
Men puss och kram :D

Postat av: Anonym

hahahah..fule fan!-.-

2011-03-30 | 16:06:15
Postat av: Anonym

jag tycker du var jättesöt på den här bilden lisa <3

2011-03-30 | 21:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: