2011-03-04
22:21:26

Hårfärgning :o

Ja..nu är det här igen!! Jag håller just nu på och färgar mitt hår:D<3
Imorgon - när håret är tort - kommer nya bilder på färgen och jag kommer gämföra den nya och gamla färgen:D<33
jag känner att jag byter färg ganska ofta faktist:)<3 Sen i höstas 5 ggr tror jag ? Först brunt, sen rött, sen brunt, sen ännu brunare och nu.. ännu en ny färg ;D<33
Lallalala..
Det kanske är en regnbåge :o<3
Hahhaha.. nejdå ;)

Men jag och mamma var ju och shoppade idag och vi hade en riktig mamma - dotter dag idag ♥
Vi åt gott, fikade med lite latte och köpte nya kläder :)<33
Jag fick två par nya byxor, två toppar, och lite "smink".. hehe..
Det blev hårfärg och hårsray som "smink" xD<3
Men imorrn ska mamma dit igen och då ska hon försöka vara så vänlig att hon tar och köper svart ögonskugga förhoppningsvis ;D<33
Men bilder kommer imorrn på alltihop.. HÅLL UT xD<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: