2011-03-19
08:23:22

IDAG!!!

Asså seriöst vad jag längtar till 11 tiden för då träffar jag min Johanna<3 Gud så jag har saaaknat henne!!
Det var dock synd att Ullis nte kunde komma men..
Men till sommarn kunde ju inte Jojjo komma så då får det bli, bara jag och Ullis :)

Anyway, idag vid 10 tiden sticker jag, mamma och mormor till Arvika där Kerstin - Jojjos mamma - , Jojjo och Värna - hennes mormor - finns <3
Det kan ju liksom bli kul för mormor att träffa sin syster också:)<3

Men jag och Jojjo kommer förmodligen umgås själva :D
Vi kommer fika på Nordells och prata, shoppa och massa sånt <3
Jag sitter typ och hoppar i min säng nu av bara... typ, vad heter det?
JAG SER FRAM EMOT ATT TRÄFFA HENNE!! :o


Och en annan sak också.. jag måste berömma er läsare att ni kommenterar min blogg så ofta nu för tiden :)<3
För desto mer jag läser era bloggar och kommenterar så desto mer kommentarer får jag. Jag blir så glad på er :D<33
Detta afrokrull vaknade jag med imorse ^^
Postat av: Jennie

sv: okej tack! :) <333

2011-03-19 | 08:32:32
URL: http://jenniethebrools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: