2011-03-18
19:39:10

Mysfredag <3

Aup.., denna fredagen kommer bli sjukt mysig och aa..bara extremt slapp och skön <33
Skolan idag var väll helt okej.. typ.
Men efter skolan gick jag till mammas jobb och var inne på datorn där (lallala ;D). Sen STORHANDLADE vi :o
Jag köpte en ny deodorant, en ny sminkborttagning, shampoo och balsam och nya rakhyvlar :D<3
Sen när vi kom hem satte jag mig ner och skrev ett brev till Ullis eftersom hon inte kommer imorrn :s
Då mitt i allt kommer pappa in i mitt rum med en ask vindruvor och bara: "Du, vi glömmer den där 100 lappen som du var skyldig mig" (jag var skyldig han 100 kr om ni inte redan förstått det :p)
Och aa..<33 Så kan inte annat säga än att det känns som en fredag på topp :D
Gillar liksom inte så mkt att va ute och så .. med kompisar asså^^
Hahaha..låt typ som jag mena på pubbar eller nått xD
Men iaf..
IMORGON (!!!!) träffar jag Jojjo<333
Ska verkligen bli sjukt kul. Vi åker härifrån vid 10 tiden (o.O) men asså ALLT för att få tillbringa tid med dem!

puss och kram :D

JAG GLÖMDE SÄGA EN SAK! Idag på skolan innan matten börja så kommer Jennie och sätter sig bredvid mig och börjar prata och sen så tar hon sitt finger och kletar det i anisktet på mig och hon har massa jävla blyerts så sen blir det typ.. krig (^^) hehe.. och en lärare kommer och säger till mig ..
Höhö..


Men dagen har varit bra;D<333
Köpte bla idag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: