2011-03-07
16:46:38

Nya koder!! :o

Ja..det är så att jag är VÄRLDENS tönt av gSm så nu har det kommit speciella kort till det som man kan köpa (yeah) och så :D
Men mamma ska in och köpa ett pack sen och se om det finns då för det kom idag ;)
hahha..
Men asså är fett sur på mig själv för idag var jag lite dum i huvudet och köpte en ny eyeliner och så vilket jag inte behöver.. Så ska nog gå tbx med den och så på fredag så att jag känner mig.. rik (xD) igen.. Min månadspeng är redan slut liksom :s
Har 25 kr kvar så.. och mamma ska få 20 av dem ..
Höhö.. Men pengar är till för att andvändas.. Men anyway (:o) så ja.. mamma ska köpa kort :D
Det var typ det jag ville säga :p
Postat av: Moa Sandberg

hej lisaa,

jag har sjukt dåligt samvete!

jag vet att jag ligger efter med breven oså, men du fattar inte hur mycket jag har i skolan och sånt, jag ligger typ efter och så.,så jag har inte tid att sitta och skriva brev tyvärr :/

ville bara varna dej, oså, så du är beredd, det kommer nog inga brev på ett tag, och jag hoppas det är okej, skolan kommer före allt :/

jag lovar att skriva så fort jag får tillfälle!, och det blir nog om ett tag, kram <3



ps, du är sjukt vacker på bilden ! <3

2011-03-07 | 18:10:37
URL: http://ttwip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: