2011-03-15
16:02:08

Olivia <3

Nu är olivia här :D
Vi ska läsa franska snart och så... Tycker att vi är extremt duktiga som gör detta :thumbup:
Vi ska kunna massa maskulin och femenin skit och typ massa konstiga meningar!
Hahahha.. en mening är: "Jag pussar inte, jag slickar" i en glosa som vi hade en gång ;)
Maha...

Men iaf, Olivia var det ;D
Hon "skulle prata" med mig men tror igentligen syftet var att komma med mig hem..så hon gick in i min buss och massa :D
Men nu är hon här och vi ska ha såååååå kul med vår franska :s
Vi ska ha någon franskakväll nu någon gång och jag vill verkligen inte gå men alla andra får ledigt en vecka från franskan och jag bara "jag men jag kommer och är där själv ?"
Eller aldrig.. :o
Men jaja.. Ha det bra...
<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: