2011-03-27
11:07:01

Påtal om mina pengar..

hmm..måste faktist säga att jag tänker gå tbx med en del saker för att jag vill ha mer pengar xD
haha. nej men vem vill inte ha pengar liksom x)
Så när vi åker ner till Överby så tänker jag gå tbx med ett paket pennor (som var sviindyra) och sedan även lämna tbx lösnaglar och tack vare det så har jag kvar typ... 300 kr :p
Så.. ja ^^

Men nu chattar jag med Clara och så :D

Förlåt företen att det nästan aldrig kommer bilder men jag är hos farmor och farfar och de har inte så mkt kul bilder ^^
Hehe.. men ni får en bild på.. nått :p<3
En bild sen i somras som tydligen fanns :o
Postat av: A-I

du har inte lagt in någon ny bild på typ 50 inlägg!!!

2011-03-27 | 19:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: