2011-03-24
10:03:51

Sjuk idag med D:

Okej.. detta var inte lika roligt som man vill att det ska va!^^
Jag är sjuk..idag med. Har fan vart det sedan i fredags men jag känner faktist att jag håller på att bli frisk idag så imorgon blir det skolan och sen vid 5 tiden.. (på eftermiddagen) blir det att dra själv med tåg till farmor och farfar <3
Sånt gillar jag :D
Känner mig alltid så.. "stor" när jag får göra sånt ;) Men gillar när jag får ta mycket ansvar..

Tror nog att jag ska ta och fixa mig snart och sen blir det förmodligen att sitta och göra det jag älskar.. MÅLA en stund ♥
Dock måste jag rensa min garderob idag vilket inte är det roligaste.. *HOST!*
Kan ju bjuda på några bilder på allt jag kommer ge bort till röda korset och sen även sånt som vi kommer slänga^:p
Hahaha..kan faktist ta en bild på allt hur det ser ut innan jag gör något också xD
Ni kommer bli förvånade över min mängdkläder.. Lät verkligen som jag skröt där..^^
Men asså jag har typ saker som bara ligger på golvet där inne som jag inte pallar ta upp x)
JA JAG ÄR LAT!!:)

Puss och kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: