2011-03-23
11:41:41

Underbart med konst!

Idag är jag sjuk!-.- Det är fint ute.. det gör mig sjukt arg just nu för jag kan inte gå ut och göra nått vilket jag igentligen vill.. Men idag kan jag tillbringa timmar med mitt block och bara låta min fantasi flyyyga fram <3
Sånt gillar jag..skarpt!
Jag har dessutom hittat 2 bloggar som gör mig så glad! De är 2 tjejer runt 18 årsåldern (de har varsin blogg då¨^^) där de ritar. De lägger upp bilder, hur de gör och massa sånt älskvärt och jag lir så sjukt inspererad!<3
Jag skulle tipsa er att ta en titt på bloggarna om det är så att ni vill bli bättre på att måla!
Den ena bloggen och den andra bloggen

Puss och kram :)

Postat av: A N G E L I J N A

afölja varandra på bloglovin?:)

2011-03-23 | 14:54:11
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: