2011-03-17
18:34:58

Vad hände med min blogg?:o

Asså hahha.. tror nått hände med min blogg förut så Emilie <3 fick hjälpa mig att fixas så hon ja..hjälpte mig så att det ser bra ut igen (WIIHOO!!) bara 1 problem nu!! Jag kan inte ha en egen/ny header ? :s
Nere lyssnar det på en extremt dålig låt med HÖGST volym så jag inte ens hör Albins musik - som åtminstonde spelar någorlunda bra musik - gämfört med denna :s
Men asså hela mitt golv + jag typ vibrerar för att det är så högt!-.-
´Jag kan inte fokusera på att jobba när de har så högt!-.-
Jag har ju franskaPROV imorgon så är typ sjukt nervös :s
På LÖRDAG (bara imorgon kvar och sen så :D) träffar jag Jojjo<33 Ullis kunde inte komma med tror jag :(
Men jag träffar dem båda i maj iaf :D<33
Men iaf... så träffar jag Jojjo på lördag och det ska bli sjukt roligt <333
Vi kommer nog fika på Nordels och gå till Te-butiken och kolla på lite kläder och SNACKA (!!!) såklart <3 Jag har verkligen längtat efter att få träffa mina älsklingar!!

MEN VAFAN!! Sänk volymen då!!!! Nu är jag arg.. Ni ska bara höra hur allt låder!-.- Okej..känner att detta blir ett "happy" inlägg^^ Hahhahaha xD
Men asså ja.. Puss och kram. Måste "plugga" nu.. OM DET GÅR!!!-.-'
Puss och kram :D<3
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

haha :D höj volymen :D nee sänk :D hihi

2011-03-17 | 21:09:21
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: ~ Fatimaswary §

fin design:D

2011-03-18 | 13:10:36
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: