2011-03-28
22:03:23

zumba + nyfräsh + kläder:)

Nu känner jag min ren och fräsh efter att ha rakat benen och duschat med hårinpackning och allt (försa gången på typ..år? :o)
Men känner mig riktigt redo för att gå och lägga mig faktist ;D
Jag har nyss sett på Disatser Date.. det roligaste avsnittet EVER va nyss xD Stackars tjej..skulle dansa lapdans framför nån hon inte kände och massa xD Hahahahahah..

Men på lördag ska jag kanske med Moa till Karlstad :D Men bara om det är på lördag..isf så ska jag ;D

Men före vi stack på zumban (som är lika kul som alltid) så beställde mamma äääntligen kläderna från H&M och de kommer i mitten av april:)
Så skönt att jag får dem före Cypern iaf :D
Men på lördag så MÅSTE jag verkligen köpa en bikini och kanske en till bh eller iaf trosa :)
Men bikini måste jag iaf få nån ny :)


Nu ligger Tiger sötnosen vid mina fötter och sussar sådär supersött.. önskar så mycket att han heter Gunvald.. skulle ju vara det gulligaste namnet :)<3
Detta är beställt:


(den här ska jag ha på mammis och pappis gemensamma 50-årsfest då :D)


Det har jag beställt då :) Lite nytt till Cypern som sagt (ganska mkt shorts ^^)
Postat av: Stefan Nilsson

Vad tror du om att Biggest Loser ska börja med Zumba?



http://biggest-loser.se/biggest-loser-zumba/

2011-06-16 | 11:20:16
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: