2011-05-24
21:02:20

15

Här has ni 15 saker ni förmodligen inte viste om mig (om ni inte känner mig sådär asbra eller aa..)

Jag vill ha 6 barn när jag blir vuxen
Jag har fobi mot spindlar
Jag gillar inte människor som snackar skit
Vatten är min favoritdryck
Jag har gått ner 1,4 kg denna månaden!
Jag ääälskar att få brev
Jag tycker att korv och köttbullar är överskattat
Jag samlar på porslinsdockor
Jag biter på naglarna
Jag vill ha gula gummistövlar
Min rygg är sne
Jag har skrivit ur 14 dagböcker
Jag avskyr när folk köper samma kläder som mig
Min favoritfilm är "Rase Your Voice"
Jag har gröna ögon



Fick ideén från min sötanöt Clara! <3
HOPPAS verkligen att jag och min sötis träffas i karlstad imorrn för jag ska dit och kolla ryggen och hon ska dit för andra saker :) Men jaja... Ha det bra.. pussar och kramar<3
Postat av: clara

Haha känner mig ganska lik dig ;) Gula gummistövlar är ju ascoolt :):D:D. Gult är min favoritfärg som du såg på min blogg ;)

2011-05-25 | 07:58:39
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: