2011-05-12
23:59:20

AjAjAj!!

Lider verkligen med mina ben just nu!:s Hehhe.. ^^
Kommer aldrig mera raka benen (noot:p)
Men iaf.. rakade benen förut oh råkade ta ganska mkt på samma ställe förut ..hehhe.., så jag höll seriöst på att förblöda :(
Hahah.. nej men först torkade jag bara med handduk och trodde att det skulle gå bort.. sen slutade det inte blöda utan rann asmkt så jag fick skölja med iiiiskallt vatten 3 ggr på bena så att ådrorna skulle tryckas ihop.. fortsatte blöda.. så jag tog plåster på. Det blödde igenom.. Hahah!!
Vet ni vad jag gjorde?! Jag satte en binda över benet och tejpade lite x) Haha!!

Men trodde ALDRIG att Saade skulle gå vidare till Euro.. song contest faktist!! :o Men ibland överraskas man ;)

Imorgon har jag sovmorgon!! :D Börjar 9:40 istellet för 8:30. GLAAAD!  Kommer nog kunna blogga mer på morgonen då?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: