2011-05-21
09:23:15

Det är bara att ta nya tag! :'3

Mmm.., nu ska jag ta ett djupt andetag och bara ta nya tag. Idag åker jag och mamma och pappa till Göteborg och pappa ska springa Göteorgsvarvet. Jag och mamma ska gå i stan och kolla runt lite. Igår fick jag ett armband av farmor som var assött c:
Men innan vi sticker till Gbg så lovade pappa att vi skulle stanna vid Överby för han skulle köpa nått och då skulle jag få köpa ett nytt skissblock och kanske pennor till det :)

- Jag älskar dig, men nu vet du! <3
Postat av: clara

Åh jag vill också till gbg :/

men kan inte du typ..logga in på facebook om du kmr till en dator lr ngt??? och skicka pm t mig där??? <3

2011-05-21 | 10:00:17
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: