2011-05-04
21:49:38

:/

Jag tycker detta verkade passande nu.., så jag skriver om det nu.
(Detta är tidsinställt inlägg)

Vissa änniskor tror sig vara bättre än andra tack vare deras utseénde. Detta tycker jag är helt absurt och bara stört!!
Jag fick en kommentar förut som det stod typ: "palla tjata, du är överviktig=fet". Minns inte om det stod nått mer. Hon som kommenterade känner inte mig, hon vet ingenting om hur jag är som person. Det ända hon kan gå efter är mitt utseénde!
Vem är inte fördomsfull? Såkalrt jag också är det ibland men jag försöker att inte vara det eftersom jag vet hur mkt jag hatar når jag själv får en sån här kommentar. Om man nu säger "Du är så jävla falsk som snackar skit" så tro inte att ni är bättre då bara för att ni säger det till personen istellet. Jag kan inte styra dina tankar men du har heller inte rätt att skriva saker som dessa till mig.
Bara så du vet så kan jag anmäla detta eftersom detta är en kränkning som är olagligt här i Sverige.
Och VARFÖR skriver du en sådan här sak till mig? Försöker du hjälpa mig?, det gör du inte, försöker du trycka ner mig, du lyckas, försöker du göra mig ledsen, japp.. där lyckades du igen, försökte du bli en bättre människa, nej, det blev du inte.
Bara för att du kränker mig så har du inte gjort dig själv starkare. Du gör dig själv svagare och inser inte att om du fortsätter så kommer du lättare kunna tappa vänner när även de märker hur falsk du är som enbart går efter folks utseénde.
Jag är inte den personen som brukar vilja prata om mitt utseénde, min vikt osv för jag tycker att det bara angår mig. Ska jag vara ärlig så är jag jävligt stolt över mig själv för jag har inte ätit godis på snart 3 månader, jag har gått ner 2 kg ganska nyligen och jag har heller inte gått upp NÅGONTING under påsken. Och även fast jag har gjort detta så tror inte jag att jag är bättre än någon annan. Folk säger att andra håller på så för att de är osäkra i sig själva och att man inte ska bry sig men det gör man! Att vara osäker i sig själv är ingen ursäkt att vara otrevlig och låta sin osäkerhet gå ut över andra. Hur osäker jag än skulle va så har ingen annan med min 'osäkerhet' att göra!! Och att inte bry sig, varför? Varför ska jag sluta bry mig om någon säger något om mig? Jag blir sårad, jag blir ledsen. Det blir jag. Varför ska du inte få veta det?
Jag ändrar inte på mig för någon annans skull utan för att jag själv ska må bättre!
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

sv: jag skaffade min första piercing när jag var 16 ^^ man måste dock ändå ha med en förälder där jag piercade mig. Har bara snakebite men det kommer bli mer :D

2011-05-05 | 11:52:34
URL: http://epicfaiil.se
Postat av: frida

Hej gumman, jag har INTE skrivit någon kommentar om ditt utseende? isf var det ngn annan! Du är jättefin och jättesöt precis som du e!! Försök inte gå ner, du är jättefin! :)

Så snälla anklaga inte mig :( jag har inte skrivit den jag svär!

kram, jag skulle ALDRIG i mitt liv skriva ngt sånt!! <3

2011-05-05 | 16:04:09
URL: http://puzzzzz.blogg.se/
Postat av: clara

Aw :(<33

2011-05-06 | 16:14:18
URL: http://clariizz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men då kan man ju undra på hur bra självförtroende de harsom sitter och skriver sånt. Jag tycker att man ska vara nöjd med det man har och strunta i vad sånna lame likbleka datan00bs tycker. Vad kan de göra åt saken liksom? Stå på dig Lisa, det är bättre att äta och må bra än att svälta och försöka må bra genom att kränka andra :)

2011-05-07 | 15:43:15
URL: http://voteforemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: