2011-05-03
19:29:22

fan.

Nästa dag ser såklart ut precis som dagen innan. Jävligt dålig! :/ Sämst vecka, sämst humör, sämst.. ALLT!!
Ska bli så sjukt jävla skönt att få åka till Stockholm och bara prata ut och äntligen kunna få andas!
Dessutom, förutom att allt redan ska va skit, så får jag mer skit i skolan; läxor!-.-
Denna veckan har jag no prov (på torsdag) och igentligen soprov på fredag men då är inte jag här, nästa vecka har jag då 2 soprov (ett av dem är omprov sen låångt tbx) och dessutom engelskaprov!

FANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFAN!!!

Vill kunna skriva allt så jag får ut mig det men nej! INTE på bloggen. Känns skönt att skriva dagbok i sånnahär lägen asså.. FUCK!-.-
Inga bilder - jag är sur, ni drabbas!

Postat av: clara

Skicka ett brev till mig snälla! Jag vill veta vad som hänt!<3

2011-05-03 | 20:28:03
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: