2011-05-22
20:39:54

men åhh! :/

Först hittade jag inte kameran men den låg visst i pappas jackficka och sen skulle jag ta kort - Bateriet var slut!-.-
Och nu skulle jag titta på Jersey Shore och gues what?! MIN TV FUNKAR INTE!! Kommer heller inte kunna se på Big Brother sen.. nu är jag ledsen asså.. åhhh!! Är sjuuuukt sur!-.-
Det går ju inte att fixa heller.
Så kul får jag ha det ikväll då! :( Jaja... får väll försöka se reprisen på Big Brother imorrn eller nått och ja.. Jersey avsnittet får jag väll aaaaldrig mera se då.. :o wÄÄÄÄÄ!
Jaja...
Ha en god kväll allesammans! :)
Själv ska jag nog skriva lite dagbok och sen sova blir det väll.. :D<3
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen, så passa på att gå in och anmäl dig:)

Finns även andra tävlingar tex kan man vinna en jätte fin klockring eller en söt filt till barnet så kolla i vänsterspalten där de är länkade:)

2011-05-22 | 21:10:33
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Anonym

Sv: Tack! :) <333

2011-05-22 | 21:25:48
URL: http://jenniethebrools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: