2011-05-21
21:32:49

Ny väska, nytt skissblock och 3 nya pennor! :)

Hihi, visar nog bilder när jag kommer hem på det. Eftersom ingen cam finns här...
Pappa sprang även Göteborgsvarvet idag. Skulle aldrig orka så jag är stolt över min far:p Iaf efter att han kommit i mål så skrek jag och mami som galningar men han såg oss inte så sen när vi skulle leta reda på han så hittade vi itne varandra på 1 timme!-.- Vi bara gick runt ch runt och runt.. Det var sjukt drygt.
Men jag tror att det var bra för mig att komma bort till Göteborg och få lite uppmuntring. Jag har fått såå mkt insperation till saker jag vill måla. Kommer nog få ääännu mer när jag sticker till Cypern. Bara 6 dagar kvar nu!
Men hoppas alla har en bra lördagskväll innan vi dör nu då .. Inte alls.
Tror ni på det föresten? Jag är till den gruppen som verkligen inte tror på det... eller vem vet, jag kanske dör ändå... men varför ens tänka så? Jag vill hellre leva i nuet c: <3
Postat av: DesignRåd

Hej! Nu har jag slagit upp portarna

till DesignRåd.blogg.se

där du kan lära dig om bloggdesign/photoshop och mycket mera!



Just nu kan du ta del av en gratis design.

Med dropdown-meny, fin header och egen profiltext!

Kolla in den och ladda ner koderna! ;)



Btw grymt cool blogg :)



http://designrad.blogg.se/category/gratis-designer.html

2011-05-22 | 09:37:23
URL: http://designrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: