2011-05-24
19:09:43

Olivia var hemma hos mig och nu ska jag göra det som är roligast av allt i hela världen!!!

Städa mitt rum!-.-
Olivia har åkte hem nu! :( Wäää..
Jag har gjort några nya bilder som jag faktist är ganska nöjd med c:

Till Clara: Ja, jag har fått brevet av min moder som din fader gav henne, så hon skulle ge mig^^ Verkligen superfint skrivet och började typ gråta när jag läste det c; <333
Du och jag = sysstrar föralltid! ♥
 
Men hoppas ni har det kul nu när jag ska städa och ni säkert bara ska ta det chill och lungt och allt! :(
 I like the pitchure (stavning? Clara vet säkert^^)<3
Postat av: clara

Haha svar ja: Picture

älskar att rätta dig ;)<33

2011-05-24 | 19:19:34
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: