2011-05-04
20:53:39

packa

Nu ska jag packa till Stockholm :D Jag har pluggat klart till no:n nu ;)
i am så happy :D .. att jag slipper plugga mer^^
Jag tänker fortsätta och fortsätta på att försöka övertala mamma om att få pierca mig^^
Grejen är att om jag inte skulle tagit ur mina örhängen när jag började få infektioner -jag struntade i att tvätta vissa dagar- så skulle jag fått pierca mig. Och eftersom jag var slarvig 2 ggr så tycker mamma att jag inte ska göra nått igen och hon låter mig inte göra det trots att jag har bra argument som borde hålla och allt. Alla kommer bli sura på mig för att jag bara tjatar men jag tar risken.
Det är mitt liv och det är beslut som JAG måste få ta!
Postat av: Maddehh ;*

Asså, palla tjata :s du är överviktig = fet. men ha det bra. :pPpPp

2011-05-04 | 21:09:31
URL: http://puzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: