2011-05-26
16:22:31

Så, sista skoldagen är nu gjord..

aa, tills jag sticker; som är inatt :p
hohoo.. mowho.. korv^^
hehe..
okej, jag chattar med Clara nu! :D
Lyssnar iaf på Håkenis nu (Håkan Hellström). Jag gillar hans skumma röst.. venne, han är skön att lyssna på :)
Det var askul idag på skolan.. iaf på morgonen för tydligen så skulle elevrådet (JAG ÄR DÄR :o) sticka upp till hotellet och bowla och sen köpa vilken glass de ville men det var bara 5 som kom :p hihi.. så ja, det var kul. Jag vann mot Johanna med 7 poäng! :D ahahah..
Det kommer hängas upp på skolan^^ ..
Okej.., vad ska man skriva mer om nu då? Juste kan inte ALLA som läser min blogg kommentera nästa inlägg som jag lägger upp så att jag vet lite.. och jag VET att det faktiskt finns de som läser den så försök inte :p
Lalalla :D
Jag saknar föresten Jojjo och Ullis som förhoppningsvis kommer hit den 13 juni! :) Och sen skulle jag vilja träffa min clara snart..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: