2011-05-31
17:10:00

Tidsinställt 5

Bra musik!
Alla gillar något, så är det ju bara. Jag själv är den som gillar lite mer svensk musik som The Ark, Håkan Hellström, Ebba Grön osv.
Men jag gillar även Paramore, Linkin Park, Rihanna, och ja.. ni fattar, jag är lite av en allätare^^
Vilken musik gillar ni?

Postat av: clara

Allt möjligt! Mest the ark och green day, men även allt och lite till ;) fast INTE justin beaver lr jonas brothers osv :S

2011-05-31 | 17:54:41
URL: http://clariizz.blogg.se/
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: hejhej! Jag har gjort ett par tutorials, (kolla in kategorin tutorials), dock är dom över ett år gamla nu, men jag får sommarlov om drygt en vecka vilket kommer innebära en massa fritid.. så jag ska göra ett par nya tutorials då hade jag tänkt :) lycka till med ritandet! kram (förlåt för att jag svarar så sent!)

2011-05-31 | 21:49:24
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: