2011-05-27
17:10:00

Tidsinställt

Förbereder lite tidsinställda inlägg när jag åker till Cypern så ett för varge dag! c:

Idag vill jag tipsa om The bodyshops grejer! :) Bland annats deras bodybutter och deras duschsaker och lite sånt :)
Den här har jag själv. Jag köpte den i London när jag var där på språkresa i somras där allt är typ asmkt billigare så den kostade bara 50 kr motsvarande i svenska pengar. Här i sverige kostar den 175 kr. Den återfuktar huden och gör den lite fetare men jag måste säga att den faktiskt minskar någon enstaka finne också:) Prisvärt och håller länge iaf.
4/5

Även denna produkt har jag. Den fick jag av mina älskade sysslingar när jag var hos dem senast. Den kostar runt 75 kr skulle jag tro? Den gör huden len resten av dagen och man känner sig verkligen fräshare efter. Den håller ett tag och är värd varenda öre!
4/5

Detta läppbalsam är ett återfuktande och härligt att ha på läpparna.
En aning dyrt måste jag säga men ändå med god lukt och håller länge. Kostar ca 70-85 kr tror jag (jag har inte detta själv men har haft det). Jag själv har haft bättre läppbalsam som varit billigare men det gör det som det ska och man får faktist mjukare läppar känns det som ;)
3/5


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: