2011-05-09
23:23:15

Till Clara:

Jo, hahaha, du verkar bli rätt nyfiken x) Men jag ska verkligen sätta mig ner och skriva ett långt och ordentligt brev imorgon efter skolan...som jag hoppas du kommer orka läsa.. Mowhahaha :D<3
Men en sak kan man säga på bloggen.

Jag ska till ypern om 18 dagar!! :o
Hahha.. det var inte det, men förut kom papi in i mitt rum och sa att han hade kollat på några konserter eftersom jag och han tänkte på det oh han hade hittat The Arks allra sista konsert innan de skulle sluta som SÅKLART skulle vara slutsåld men vet ni vad han hittade ?!?!
En Rihanna konsert som han skulle kolla närmare på imorgon men ingenting är ju klart ännu! :o<3 Men ändå..
Den konserten är i november så inte riktigt sommertime men..^^
Jag är iaf ett litet fan av Rihanna så det skulle vara sååååå kul!!! :o<3
hahha..fiiin bild^_^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: