2011-11-01
18:50:15

Bytt är bytt och kommer aldrig tbx ;)

Jag har för ca 1 timme sedan varit i Töcksfors med moder och bytt skorna med den trasiga klacken :) Har nu ett par bruna boots som är aaaapsnygga :D
Sen köpte jag en svart klänning från indiska som jag ska ha på födelsedagen/ jul :D Det är blixtlås bak och jag gillar den verkligen <3
Innan det så gick jag och Josefin upp till våra mammors jobb (POWER!). När mamma jobbat klart så gick vi till JOTU eller vad affären heter (under arbetsförmedlingen) och där är det 40% rabatt på allt i affären så mamma köpte ett A3 akvarellblock till mig i födelsedagspresent och så köpte vi 4 akvarellfärger :D 2 av dem fick jag nu, 2 av dem får jag på födelsedagen ♥

Som många redan vet så ställde Rihanna in sin konsert i Malmö men hon skulle prova spela ikväll men vet inget mer. HOPPAHOPPASHOPPAS på en underbar, hälig, awesome konsert imorgon!!!

men nu ska jag packa för ja.. ska ju vara borta tills på söndag så fram till då blir det mindre inlägg, hoppas ni fattar :)


ni ser lite?
Klänningen är inte ens någon idé att jag försöker visa er.., det syns inte ett piss...
Men här ser ni även min pippitröja :)
Postat av: claris

oj jag har tänkt hela dan att de va idag du skulle på konsert!!

Men snygga skor!!

2011-11-01 | 19:48:27
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: