2011-10-12
13:38:49

11-10-12

Hej!
Vi ska snart äta lunch/middag (man äter alltid tidig middag här och tar macka till kvällen typ). Förut var vi nere i stan, samt överby :)
På gina tricot köpte jag en apsnygg väska som är svart och.. bilder får ni när jag kmr hem igen..( 2 9 9 : - )
Sen på Överby så köpte jag en stor härlig senapsgul halsduk ( 7 9 : -) (som var mjukt och härligt stickad) med matchande mössa ( 4 9 : - ). Dock skulle jag egentligen ha vantar för det behöver jag mest (och skippa halsduken) men så hade de inte det i senapsgult som jag ville utan bara i blå och röd. Mrr, aja.. Iaf så är jag galen i sakerna :D
Så nu vill jag att det ska bli kallt och gött ute så att man kan riktigt njuta av att ha sakerna på sig och inte svettas som en gris.
Ikväll ska vi passa den otroligt söte hunden Chaplin igen!<3 Jag är besatt av han x) Han är asliten och springer runt HELA TIDEN!! Och ibland ligger han helt stilla och somnar typ men så vaknar han igen och springer som en toke. Så himla go är han. Det är farmor och farfars grannars hund egentligen så de passar han 2 ggr varannan vecka :)
Men nu ska vi äta så ha det fint folket ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: