2011-10-08
11:24:23

2011 - 10 - 08

God morgon på er! :)
Här är det bra, sitter i soffan med en skål med flingor och mamma bakar ute i köket. Så ska en riktigt härlig lördag va :D
Idag sticker jag och mamma till simhallen och tar några längder. Riktigt otroligt länge sedan man var där nu :o
Idag ska vi beställa tågbiljett till farmor och farfar :) Det ska bli skitkul att få åka bort lite faktiskt. I Årjäng finns liksom inte särskilt mkt att göra om man bor här ett tag. Det kan nog vara skönt om man vill ha det lite lungt från stan men om man vill ha något att handla (t.ex kläder) så har man 2 alltenativ. Stuket eller åka minst 2 mil. Jag väljer 2 mil! ;)
Hur kom jag nu till det här ämnet? Jo, just det! Farmor och farfar var det! :D Jag längtar asmkt! Det är så himla härligt där att ta promenader för det finns världens mysigaste vägar och jag är galen i Överby (shoppingcenter typ.. :D).
Jag tror att jag ska köpa på mig lite kläder där. Typ någon mysig kofta och SKOR från H&M. Nu är en sak problemet; MONEY!
Men som det mesta annars så löser det sig :D
Postat av: clara

Jag kan också meddela om att Nice har faktiskt en del riktigt snygga grejer för dom har ju Vero Moda kläder där! :)

2011-10-09 | 13:22:23
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: