2011-10-25
18:51:41

answers to questions



Här med avslutar jag frågestunden!


Vilken är din favoritbok?
Svar: Allvarligt talat, jag vet inte! Min favoritbok var iaf Twilight serien men nu är det ju inte mina favoritböcker... harry potter är bra :) Nej men .. jag vet inte. Men jag läser gärna fantasy och sånt :D

Vad är ditt största intresse?
Svar: Att rita eller spela teater tror jag. Men jag gillar bara att teckna när jag ser att jag utvecklas och inte allt bara ser muppat ut.., då blir jag bara sur^^

Har du några djur?
Svar: Just nu har jag bara en katt men jag har även haft 2 kaniner (Arven och Kajsa) och en hund (Chili).

Om folk länkar dig sin blogg när de skriver en kommentar, brukar du kolla de bloggarna då?
Svar: förlåt men nästan aldrig :s Det är ibland isånnafall! Men det är faktiskt tack vare att en kommenterade min blogg som jag hittade min favoritblogg just nu (Lindas)

Hur länge har du bloggat?
Svar: Sedan 2007 då jag och min bästis Clara startade en  blogg (eller var det 2006?) aja.., men sedan dess har jag väl nästan alltid bloggat.. med mellanrum ibland då men .. ja :p

VARFÖR började du blogga?
Svar: För att jag och Clara startade en blogg för att vi hade hört det var kul eller något?

Tjänar du pengar på bloggen, om inte, vill du det?
Svar: nej jag tjänar tyvärr inga pengar på min blogg men jag har installerat en grej (elller blivit medlem eller vad jag ska säga) så att jag KAN käna pengar på bloggen..., och självklart vill jag tjäna pengar men vill heller inte bli lurad om du fattar?

Vad är det galnaste du har gjort?
Svar: öhhm.., vad det craiziaste jag har gjort är (ta min stavning på ganaste väldigt seriöst nu, okej??).. nej men ja.., något galet..., det var kanske när jag och Clara uppträdde och sjöng vår egna låt för ett stort hotell när vi var i Spanien.., fasst det är ju inte särskitl galet väl? Kanske att jag har åkt flyg till england "själv".. eller med bara folk som jag inte kände., fasst det är inte heller galet! jag har säkert gjort något men jag vet inte riktigt vad faktiskt.

Vilket är ditt favoritämne?
Bild, so eller matte tror jag för det är i de ämnena som det känns som att jag klarar av bäst?

Vilket är ditt hatämne?
Engelska, idrott och slöjd!!!

Vad vill du bli när du blir stor?
jag vill leva livet! Jag vill resa runt mkt, skaffa djur, man, barn och bo i en lägenhet och jobba med teater! Jag vill åka runt till olika skolor och prata om övervikt och om hur jobbigt det kan vara och ja... uppmärksamma folk om detta och annat som händer hela tiden och överallt. Typ det kanske..?


Så .. det var frågorna, hoppas ni är nöjda med era svar :)
Säg till om ni väldigt gärna vill ha en till frågestund x) Hahha... okej.., vilken extrem tönt jag är. HEEEJDÅÅ! :D

Postat av: clara

Lisa....det var år 2009.

2011-10-27 | 17:30:56
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: