2011-10-11
16:58:14

Är klockan bara fem??

Tiden går ganska sakta just nu.., om en timme så kommer en hund som vi ska passa några timmar. Den är asliten och supersöt!! <3
Ska bli kul men trodde typ att klockan var sex nu men egentligen käns det som att den lika gärna skulle kunna vara nio. Jag har varit ordentligt trött hela dagen. Imorgon sticker vi nog ner till stanstan (där Åhlens och sånt finns :D). Men jag ska som sagt även köpa mössa från H&M. Jag är ju väldigt förtjust i Åhlens för jag venne.., gillar det bara. Kanske köper på mig något mer billigt nagellack eller smycken eller så.
Det blir typ alltid så att när man är här så shoppar man x) När man sedan åker tbx till lägenheten så läser eller sover man och sen vill man shoppa igen! :D Men mrr.., ska nog ta och skriva dagbok snart också! :) <3

Jag är så fruktansvärt trött!! Farmor frågar såklart ut mig och frågar om jag är sjuk eller hur jag mår var 3dje minut ;) Men det är sån hon är :D
Ha det fintfint nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: