2011-10-07
15:44:06

C L A R A O C H J A G S T Ö R D A R O S S ! !

Eller okej, ja stördar mig och hon tycker jag är dum i huvudet typ.. som vanligt asså. Eller så är det svärt om! ♥
Ikväll klockan 18 så ska jag till kyrkan och träna på teater som jag ska uppträda med på söndag. Mysigt va????
Sen ska jag hem, käka tacos och må bra! Se på idol såklart också! :D
ÄLSKAR VERKLIGEN FREDAGAR!
Och nu har man dessutom lov. Härligt liv man har just nu.
Men svenskaprovet var svårt som bara fan faktiskt. Alla i klassen tyckte det var svårt och vår lärare bara: "detta är normalt att kunna!"
Det är det kanske.. dock är man inte lika normal som man vill vara ibland... MEN VÄNTA NU! Vad är det jag skriver?? Jag vill inte vara "normal". Jag älskar ju att sticka ut lite och vara 'dum i huvudet' ^^. Varför vara normal?, aja...
ha det gött fölket och aa, chiiiiao! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: