2011-10-11
10:09:11

:D

Det var någon som ville att jag skulle ta mer bilder till mina inlägg och jag känner det själv, jag lägger nästan inte ut några bilder.. :( Men här hos farmor och farfar kommer det blir svårt att lägga ut bilder eftersom att de varken har webcam och jag ingen kopplare till datorn.. :( Men när jag kommer hem (ev. när jag fåt tbx min mobil från lagning) så ska jag ta miljontals bilder på sakerna jag köpt och aa, annat. Dagens outfit och sånt t.ex ;)
Nog om det..

Jag och farmor sticker snart till Överby så det ska bli kulkulkul! Men jag ska verkligen INTE köpa upp alla mina pengar idag. Då blir jag bara sur.. Men 400 spänn vet jag kommer bli andvända till skorna som jag vill ha!! De kan jag ju altid visa bild på?
Nehej.., det gick inte det. Men nu sticker vi ner då. Ha det mysigt med er såhär mitt i veckan :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: