2011-10-28
08:22:48

Denna härliga fredag!

Fredag har verkligen blivit min favoritveckodag (nej.. lördag föresten..) men det är så grymt härligt att ha sovmorgon till halv 10 (även fasst pappa kör ner mig kvart i 9 idag :( ) och det enda dåliga med fredagar är slöjd...
Idag ska jag till farmor och farfar igen för jag fick tydligen inte vara hemma själv?!?!?!? Men det går väl bra, har jag med mig en bra bok, ritblock, pennor och akvarellgrejer så klarar jag mig förmodligen. Dessutom ska jag och muppi åka in till stan och gå runt och antagligen sätta oss på något café och sådär :)

Idag har jag iaf plattat håret :D Det syns att det har blivit längre så jag är typ asglad för det för jag har alltid varit en person med kort hår (jag blippte det ju för fasen till öronen i 3an!!!-.-)
men ja.... ska väl göra mig iordning snart elr nåt?

hoppas du gillar min vackra.. hakbild ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: