2011-10-29
13:54:51

Dunderskakig!

Jag känner mig inte bra! Jag känner mig helt skakig och liksom utmattad. Och som att jag inte riktigt kan andas, har liksom en klump i munnen som bara blir större och som växer och tr över kroppen. Den börjar vibrera och jag börjar skaka..
Någon som är vegetarian och vet om detta kan hända då eftersom jag varken ätit bönor eller något annat som motsvarar kött under snart en veckas tid... Inte särskilt länge men jag får ju inte proteinen som jag behöver...
Men ja.., Om det är någon som har märkt att jag och Clara har en liten "fight" på våra bloggar mellan varandra så är det inget riktigt bråk eller nåt utan bara typ.. sånt som syskon har. Ja, you get it?

Idag har jag en sån dag då jag längtar som ett as tills jag flyttar och äntligen kan bestämma lite mer själv. Ha en mysig lägenhet som är ljus och typ härliga, härgglada detaljer och sånt! Så himla myyyys!
Men ja, bara 1,5 år kvar :D
Nu ska jag måla naglarna och sedan ska jag sova en stund :)
Postat av: clara

jaja men vår blogg skapade vi 2009 iaf

2011-10-29 | 15:28:48
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: