2011-10-29
19:54:37

.

Nu är designen iaf liiite bättre än tidigare :) Men jag ska ändra mer på måndag eller imorgon. Typ teckensnitt och kommentarsfältet och så :)
omg! Klockan är inte ens åtta ännu :( Tiden går sakta!!!
Vid halv tio ska vi se 17 again. Tycker väl inte filmen är den bästa men vad gör man inte om man har brist på saker att göra?
jag får nog ta och sätta mig och teckna i någon timme också? Låta fantasin gå lös ett tag och sen se vad maan har skapat? hmmm...
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: åh vad kul! :) jag ska dit och shoppa, ska leta reda på alla fina secondhand butiker och fynda lite hehe :) kram!

2011-10-29 | 20:03:55
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: taack vad snäll du är! Jag är absolut inget proffs på designer! Jag kommer inte ihåg hur jag bar mig åt, jag följde en massa tips och instruktioner jag hittade på designadinblogg.se :) kolla in den sidan, den är superbra! :) ha en trevlig kväll! :)

2011-10-29 | 20:05:35
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: