2011-10-24
16:44:38

Evigheter sedan??

Jag vet att jag skrev igår men det känns ändå som eeevigheter sedan jag skrev x)

Idag fyller min syssling och bästa vän år; ULLIS!!! <3 Grattis på 13 års dagen!! :)

Idag hade jag soprov på morgonen och det känns som att det gick ganska bra :) Jag vet att det skulle gått bättre om jag pluggat mer (men så är det alltid?) och ja.. men det känns bra!
på torsdag har jag engelskaprov och jag vet inte riktigt hur jag ska plugga till det, det är samma sak med matte och svenska också. Jag ver verkligen inte hur jag pluggar det...
Men jag är ganska mkt bättre på engelska än vad jag tror (iaf när jag pratar..ibland.., och ibland är jag kass.. ^^)
Men idag på franskan så såg vi på film "fjärilen i glaskupan", är det någon som har sett den? Jag har stet den med maja och vi drev med att han bara kunde titta med ett öga då men han som filmen handlar om har liksom gjort filmen (eller skrivit boken om sitt liv genom att ha haft en assistent som har räknat upp alfabetet och om han vill ha bokstaven blinkar han 1 gång och om det blev nej så blinkar han 2 ggr...)
Så himla hemskt egentligen...

Men nu, snart ska vi äta :D MUUUMSIGt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: