2011-10-04
16:32:56

Förlåt

Ja, att jag inte skrev igår men jag gjorde det bara inte.. behövde väl göra annat antar jag.. :o
Idag på sista lektionen höll jag på att svimma så jag gick till skolsyster och där fick jag lägga mig ner med benen högt och hon sa att när jag kom in så var jag blekare än vanligt och det var typ små svettdroppar i pannan och jag var kall. Hon ville att mamma skulle hämta mig men..jag tog bussen.
Jag är trött och det känns fortfarande som att jag håller på att svimma lite granna. Jag är iaf skittrött och behöver sova, men kan såklart inte :(
Sen, nu när jag kom hem så gick jag in på hemsidan där man kan se sina skolkort och jag skojar inte.., jag HATAR MITT!!!!
Mrr....
Ni får se det iaf, även om jag seriöst hatar det! DE FÅR ALLTID MIN RYGG ATT SE MUPPIPUPPIG ut.. även om den är sån och jag ångrar och HAtAR att jag ler på bilden! -.-
My life right now...
Postat av: clara

den va ju fin! jag har inte sett min än, den har typ inte kommit upp lr ngt...

Bara att det ser ut som det är en meter mellan dina ögon men seriöst lisa, den var faktiskt fin! men vi kan väl byta???jag vill bara ha en bild på dig i min dagbok typ snääälla? för man får ju 6st småbilder typ??:)

2011-10-04 | 20:41:27
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: