2011-10-16
13:55:11

GOSH!

Jag är så otrligt trött, har huvudvärk och så..
Farfar är sjuk och kusinen har nyss åkt hem med sina föräldrar. Mamma och pappa kommer snart och då ska de äta och sedan åker vi hem. När jag kommer hem ska jag sitta som klistrad framför Sims 3 så förvänta er ingen vidare uppdatering.
Jag är dessutom rätt pissed off då jag fått reda på att min mobil kommer kosta något på 2000 att laga!! -.- CRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aaa, så känner jag just nu., hmm... ja. Hoppas ni har det bra med er (det har jag inte jag!)
Postat av: Cacci - En katastrof med glimten i ögat!

Kikar in och hoppas att allt är bra med dig! :)

Kram! ♥

2011-10-16 | 17:55:47
URL: http://nattstad.se/cacci
Postat av: LOWA - En musikblogg

Godkvällens!

Lust för en ökad statestik?

Chansen finns på min blogg. Gör bara som det står, sen sköter jag resten!

Tack och ha en bra kväll!♥



2011-10-16 | 20:49:34
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: