2011-10-29
19:28:15

It's time for Halloween!

Vilken jäkla Halloween man har asså. Sitter framför datorn i en lägenhet, har depprisioner för att man inte är hemma och kan göra något och tvingas höra när alla andra ser på nyheter.
Tycker ni inte att det verkar väääääldigt roligt!?!?!
Hehe... okej, jag vet att jag är vääääldigt uttråkande när jag skriver såhär. Förlåt för det mina fina!
Pratade nyss med Jojjo i telefon och bestämde lite inför veckan. Det ska bli så sjuuukt kul!!! Jag ska vara med i en liten film som hon ska ha som skolarbete också ;) Haha.., ska bli kul! :D

Jag vet att jag kommer ångra detta som tusan i framtiden men jag funderar på att starta en ny blogg... bara för att vissa saker muppar iönder på denna bloggen och att man inte kan få bort vissa saker som jag veeerkligen vill ta bort. Men om jag skulle börja blogga på en ny blogg så kommer jag fortfarande ha kvar denna bloggen pga seperationsångest eller något ;)
Men inget är planerat, verkligen inte... så våga inte ens tänka tanken än.., OKEJ!?!?!? x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: