2011-10-29
17:09:44

jag grejar med designen

Jag försöker fixa lite, dock är vissa saker fortfarande skitfult men... Jag är så extremt sur för att den där profilgrejen där det egentligen ska finnas en bild på mig och det GÅR VERKLIGEN inte att få bort!!!-.- IRRITERANDE!!!!!!!!!!
Hehe.., men ja.., jag måste nog sova liet nu för jag är helt skakig och får panikatacker såfort någonting blir fel med bloggdesignen o.O
headern är inte särsilt fin nu, jag vet men jag ändrar det på söndag elelr måndag eller något. Jag fixar mer någon annan dag helt enkelt så hoppas att ni står ut med designen helt enkelt.
Och något som också är VÄLDIGT irriterande är att det är blått runt varje bild men som sagt, fixar det någon annan gång :)
Har suttit med designen nu i några timmar så ...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: