2011-10-29
13:26:04

Jag var bara tvungen.. ;D

Hehe.., eftersom pippitröjor är så otroligt sköna så var jag tvungen att köpa en förut ;) Jag vet att alla har en men varför inte hoppa med i trenden.. ;D
Nu sitter vi och dricker glögg här :) Så mysigt så..
Marknaden var kul men väldigt kall... Eller ja, hela min kropp frös förutom mina händer som var kokande heta... Jag tror seriöst att det är något fel på dem för jag kan vara ute i -20 grader och de blir ändå inte kalla liksom..?!?! och då har jag inte ens vantar på mig!! o.O
Aja, men det var riktigt skönt att Linnie åkte ut från idol igår. Jag gillade henne inte särskilt mkt för hon hade något väldigt tjockt och darrigt i halsen hela tiden... Men det är bara min åsikt ..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: