2011-10-07
17:00:50

Kan inte sluta vara glad..

för nu har jag lov och bara ledighet i 9 härliga dagar! :D så himla skönt!! Ni anar inte.. eller det kanske ni gör??? ;)
Aja, ikväll ska jag som sagt träna på teater och sen kanske på tonår.. men bara kanske. Vill verkligen se idol också :D Men asså vi ska bowla på tonår så måste höra om några roliga folk ska med :) Eller snälla, what a bitch jag lät som där..
Jag får se om jag orkar dit helt enkelt :)
Aooup, nu vi ska köka här hemma idag ganska tidigt eftersom jag ska iväg. UNDERBART! :D
Hehe.., aa men allvarlgit?! Vem f*n gillar inte mat? Hehe, okej.. speciellt tacos o.O å sjuktigt gottit (är det ens ett ord?)
Aja.., nu ska jag .. skulle bara komma på en ursäkt för att sluta skriva. Jag säger bara hejdå nu och slutar trycka på alla tangenter med bokstäver då.
Okej:..
H E J D Å F I N A M Ä N N I S K O R ! ! ! : )

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: